SynAct Pharma publishes the annual report for 2019 financial year (in Swedish)

SynAct Pharma AB publicerar härmed årsredovisning för 2019. Årsredovisningen har godkänts för utfärdande av styrelsen och VD den 9 april 2020 och blir föremål för fastställelse på årsstämman den  13 maj 2020. Årsredovisningen och koncernredovisningen för räkenskapsåret 2019 finns nu tillgänglig på bolagets webbplats (www.synactpharma.com), på Spotlight Stock Markets webbplats (www.spotlightstockmarket.com) samt på bolagets kontor (c/o  Medicon Village AB, Scheelevägen 2,SE-223 81 Lund).

För ytterligare information om SynAct Pharma AB, vänligen kontakta:

Jeppe Øvlesen                                                                                Thomas Jonassen

VD, SynAct Pharma AB                                                                   CSO, SynAct Pharma AB

Telefon: +45 28 44 75 67                                                                Telefon: +45 40 15 66 69
E-post: [email protected]                                                     E-post: tj@synactpharma.com